Pazartesi, Aralık 12, 2011

Erasmus Günlükleri (2) - Gergin Bekleyiş

Belki hatırlayanlar olur geçtiğimiz günlerde Erasmus yol haritamı yazmıştım, şurada. O yazıdan beri ilerleme kaydedebildim mi? Hayır. Zira şu lanet olası Letter of Acceptance hala elime gelmiş durumda değil. Ben acaba bu normal bir durum mu, yoksa LUT durup dururken beni kabul etmemeye mi karar verdi düşünceleri içerisindeyken en iyisi bir bilene sormak diyerek Feysbuktaki Erasmus Lublin grubunda endişelerimi dile getirdim. Aldığım yanıtlar pek iç açıcı değildi, zira en erken 1 ayda geleceğini söylediler. Bunun bana yarattığı sorunsa şu anda vizeye başvuramıyor olmak ve daha da önemlisi hala gideceğime kendimi inandıramadığım için uçak biletini almamış olmam.

Geçtiğimiz yazı da bulduğumu söyledim 78€ luk biletin yerinde yeller esiyor tabii ki, ve şu sıralar en ucuz bilet batmak üzere olduğu söylenen Air Baltic firmasının 62€ + 20€ (bagaj) olan bileti. Bileti gidiş dönüş alsam 600 TL'ye LOT' tan bulabiliyorum ama gidiş - dönüş almak istemiyorum. Belki geze geze dönmek istiyorum neden şimdi dönüş bileti alarak kendimi kısıtlayayım, haksız mıyım :P Ayrıca zaman geçtikçe bilet fiyatları an be an yükseliyor.

Erasmus Lublin grubunda birisi Celina' ya mail atıp Letter of Acceptance' ın taranmış bir kopyasını bana göndermesini istediğimi söylersem bu şekilde de vizeye vs. başvurabileceğimi söylemişti. 2 gün önce bende bu isteğimi belirten bir mail atmıştım. Sabah yanıtı geldi. Yakında gönderilecekmiş mektuplar. Cicim anlıyorum göndereceksiniz de, o zamana kadar ben sinir krizine girmezsem iyidir. Lütfen bir sorun çıkmasın şu işte çünkü cidden gergin bir bekleyiş benimkisi.

 Ha, bu arada Polonya' yı beğenmeyip bana çemkiren sevgili birkaç kişi siz daha iyi yerlere gidin. Ben Polonya' ya gitmek konusunda mutluyum. Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder