Pazartesi, Eylül 05, 2011

Yaz Okulu - En önemlisi nasıl bitirdiğindir.

Bitti. O bitmez gibi görünen 7 yaz okulu haftası sonunda bitti. Yaz okuluna gitmem iyi mi oldu kötü mü bilmiyorum. Matematik 2' den CC ile geçtim ,ki çalışsam eğer çok daha iyi bir not alabilirdim, Lineer Cebir ise şu an için belirsizliğini koruyor. Ondan geçmeyi beklemiyorum tabiki, İlhan hocayla çok anlamsız oldu yaz okulu. Durumu kısaca özetlemek gerekirse Lineer Cebir' de 7 tane birinci sınıf öğrencisi bilgisayar mühendisi toplam 115 aldı. Siz anlayın artık halimizi.

Eğer yaz okuluna gitmesem neler kazanacaktım.

- Ehliyet kursuna gitme hakkı
- Tatil boyunca şehirlerarası gezme imkanı
- Dersleri düşünmeden geçen bir yaz

Oldukça güzel göründü gözüme. Ama gittiğim için neler kazandım ona bakalım önce.

- En azından 1 dersi eledim
- 7 güzel hafta boyunca internetim vardı
- Çanakkale' nin Lüleburgaz' a göre kat be kat iyi olması

Artılar eksileri nötrledi sanırım, gitmesem hep aklımda keşke gitseydim düşüncesi olacaktı. Üniversiteli arkadaşlarıma tavsiyem, okul döneminde çalışan biri değilseniz boşuna yaz okuluna gitmeyin. 

Yoldayım, arabanın camları açık olduğundan içerde fırtına var gibi. Çok uykum geldi. Oldu o zamansa. Uyku hali bana pek yaramıyor, saçmalamaya çok açık oluyorum. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder