Perşembe, Eylül 08, 2011

Başlık Bulmak Zor Zanaat

Merhabalar,

Canım bir şeyler yazmak istiyor, kenarda 500 tıklanma sayısıyla birlikte blogumu rastgele şekillerde Dünya' nın garip taraflarından bulan kişileri görüyorum ve garip bir şekilde keyif dolu aynı zamanda da huzurluyum. Çok uzun bir cümle oldu bu, neyse.

Bu aralar nedensiz bir şekilde Gossip Girl dizisine takmış durumdayım. Durun bir dakika. "Nedensiz" tam olarak doğru bir tanım olmadı. Özellikle şu günlerde serinin üzerinde uyarlandığı kitap serisinin 1-2 kitabına göz attığım düşünülürse. Gerçi kitaplar ile dizinin doğal olarak alakası yok. Uyarlanmış şeyler genelde senaristlerin ve yapımcıların kitapları bir yerlerinden uyarlamasıyla ortaya çıkar. Ama Gossip Girl dizisi bana göre kitaplardan daha güzel ve bu konuda çok fazla örnek olduğunu söyleyemem. Aslında sadece bir örnek daha biliyorum, The Vampire Diaries. Konuya dönmek gerekirse, canım Gossip Girl izlemek istiyor. Özellikle dizinin girişinde "You know you love me, xoxo. Gossip Girl." diyen sese hastayım. Diziyi izleme aşkıyla yanıp tutuşuyorum ama tabi ki, geçenlerde harici diski boşaltmak adına sildiğim dizilerden biri olduğu ve şu anda internetten uzak olduğumdan izleyemiyorum. Hayat nanik yapmayı iyi biliyor, evet.

Bir şeyler daha yazacaktım ama bu zavallı hafızamla ne yazacağımı hatırlamam biraz uzun sürecek. Hava da kararıyor gibi. Kendinize iyi bakın!

Başlık hakkında not: Yazıyı okudum ve en uygun başlık ne olur diye baya kafa patlattım ama içime sinen bir şey bulamadım. Bu daha güzel oldu sanki. Kısıtlı kaynaklarla bu kadar oluyor sanırım :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder