Salı, Mart 19, 2013

GnomeOutreachProgramForWomen Başvuruları Başladı!

Merhabalar,
Gnome'un kadınlar için düzenlediği bu staj programını önceden bir yazımda paylaşmıştım. Bu programın yaz dönemi için başvurular başladı. 1 Mayıs başvurular için son gün. Program ile ilgili ayrıntılı bilgi burada.

Bence başvurma süreci bile insana çok fazla şey katıyor. Geçen sefer başvurduğumda son anda bir belgelendirme projesi için bir süre Gnome projesini başlatanlardan Federico Mena-Quintero ile çalışmıştım. O zaman Gnome'un belgelendirmelerini gözden geçirerek hem yeni şeyler öğrenmiş hem kullanıcı dostu belgelendirme için neler yapılabileceği üzerinde bir süre kafa patlatmıştım. Düşüncelerimden bazılarının hayata geçirilmeye başlanmasının güzel bir his olduğunu söylememe gerek var mı? :) Hatta mentorum benim 'analizlerim' (:P) üzerinde güncelleme yaptıklarını blogunda falan yazmıştı.

Ben haberi verdim kendimi vicdan azabından kurtarıyorum. Herkese başvuru sürecinde başarılar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder