Pazar, Ağustos 07, 2011

Bunalımın Eşiğinde Olmak

Aslında bir süredir içimi kemiren bir soruyla sonunda yüzleştim. "Başkalarının hayatı neden beni ilgilendiriyor?" Böyle söyleyince çok duygusuz ya da taş kalpliymişim gibi geliyor kulağa. Sonuçta izlediklerim arkadaşlarımın hayatları. Ama benim anlatmaya çalıştığım şey; çok yakın olmadığım insanların sevgilileri, aldıkları ya da alamadıkları şeyler, çektikleri fotoğraflardan banane. Bunları biliyor, görüyor olmam bana ne kazandırıyor? Kaybettirdiği şey zaman ama kazandırdığı şey ne? Neredeyse kayda değer hiçbir şey. Bir neredeyse için bunlar değer mi?

Bunun diğer açısı ben neden bir şeyleri paylaşıyorum? Neden? Canımın sıkılıyor olması ya da bunalıma girmiş olmam ya da mutlu olduğumdan başkasına ne? Bilmesi gerekenlerin zaten bunları biliyor olması gerekmez mi? Şu anda neden bunu yazıyorum? Neden bunu blogumda yayınlayacağım? Neden paylaşacağım bunu? Benim içsel muhabbetim neden herkesin görebileceği bir yerde?

İnternet müthiş bir bilgi kaynağı, kabul. Ama benim birilerinin yorumlarını okumam, almayacağım şeylerin özelliklerine bakmam ne alaka? Bunlar yerine derslerim ya da kendi alanımla ilgilensem daha iyi olmaz mıydı? Deliriyor muyum? Yoksa zaten bir deli miyim?

Evren nasıl meydana geldi sorusunu geçtim artık, neden biz yaratıldık? Bu soruyu soruyor olmamla birlikte cehenneme tek yön gidiş bileti kazanmış mıyımdır? Sahi, cehennem niye var? İnsanların böyle yaratılmış olması bizim suçumuz mu? Allahım neler diyorum ben böyle? Saçmalıyorsam 0536 657 XX XX numarasına bildirir misiniz? Olmadı ztugcesirin@gmail.com adresine mailde atsanız olur. En kolayı yorum yazıp çok fena saçmalıyorsun, kendine gel diyebilirsiniz. Nasıl çıldırdım diye bir yazı dizisine mi başlasam acaba? Kendimi bir gökdelenin en üst katında kapıların kilitli olduğu bir yerde kapana kısılmış gibi hissediyorum, saygılar.

-Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder