Salı, Temmuz 24, 2012

Ne yapıyorum ben?


Staj yerimden bir manzara. 


Taksim' de Zencefil' de zencefilli soda. Ben beğenmedim biraz tatlı geldi ama Büşra sevmişti.


Polonya' dan getirdiğim Pianka! Dün buldum hemen özlem giderdim kendisiyle. Oranın tatlı çeşitlerinden biri bu arada Pianka.


Başkent Varşova' da Polonya' da marihuananın yasal olması için yapılan eylem. Anons edilen sesleri anlamadım ama fotoğrafı çektiğim anda oradaki insanların hepsi zıplaya zıplaya gidiyordu yolda. Kafa güzel tabii.


Lublin' deki meşhur uzuuuun dondurma. En küçüğü benim aldığım. Daha uzayıp gidiyorlar yani.


Kitabın karakteri olmaya ne dersiniz? İdil' in önerisiyle kendisinden haberdar olduğum kitap. Çok fazla farklı olay örgüsü oluşabiliyor her yaptığınız seçime göre.


Geçenlerde büyük Enter tuşu harici tüm tuşlarını söküp güzel bir temizlik yaptığım klavye.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder