Cumartesi, Şubat 04, 2012

Bir kar gördüm sanki...

Bu aralar herkes blog yazısı yazıyor, bende bayadır yazı yazmıyordum ne yazsam derken dün bembeyaz olan Çanakkale' nin bugün kar ile uzaktan yakından alakası olmayan görüntüsü geldi aklıma. Dün gün boyu (neredeyse) durmadan yağan karın ardından insan daha kalıcı bir şeyler bekliyor tabii. Bir yandan iyi oldu karın kalkması zira Terzioğlu kampüsüne çıkan otobüsler kayarak aşağıya iniyordu. Sevgili üniversitemiz akşam saat 4 olana kadar yollar konusunda bir harekette bulunmadığından otobüsler durakların önünde kayarak anca duruyordu. Kazasız belasız bir gün atlatmış olmamız resmen mucize gibi bir şey oldu.

Dün sınav çıkışı tam düşmemeye çalışarak durağa gidiyordum ki bacağıma çarpan bir şey yüzünden durdum. Bir baktım ki bizim fakültenin maskotu olmaya aday olan yavru köpek etrafımda fır dönüyor. O yavru köpek beni her yalnız gördüğünde peşime takılıyor, kucağıma tırmanıyor falan. Ablamın kızmayacağını bilsem evlatlık edineceğim neredeyse :) O kadar da sevdiriyor kendisini kerata.

Bu arada İzmir' e dün o kadar kar yağmıştı, Twitter de trend olacak kadar çok konuşulan bir olay olmuştu (doğal olarak :) ) ama orada da kar aynen burada olduğu gibi bir günde kalkmış. Çok üzüldüm onlar adına. Yazık yani sonuçta hayatı ne kadar işkenceye çevirebilse de kar yaşanması gereken bir hava olayı. Neyse bu kadar yazı yeter.

13 gün kalmış gitmeme ayrıca. Ne uğurlu bir sayıdır şu 13. Bugün hibemde yatmış zaten. Hayat bana güzel.

4 yorum:

  1. :}
    hayırlı yolculuklar Tuğçe Şirin, artık polonya'dan bol bol yazarsın bizlere, bir Avrupa ülkesi görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım efenim ayıp ettiniz :) Birden fazla Avrupa ülkesi tanımanıza yardımcı olmak için gönüllü olabilirim :)

      Sil
  2. Hmm. Yolculuk günü galiba. Hayırlı yolculuklar. Artık blog'a bir "friend connect gadget"ı eklersin, daha rahat takip ederiz:)

    YanıtlaSil